måndag

Jag och Matilda fick skjuts till Norsjö idag och åkte bara buss därifrån. Skönt! Jag kunde därimot inte somna på bussen av någon anledning och var vaken hela vägen till stan.
Svenska hade vi på förmiddagen och på eftermiddagen hade vi naturkunskap. Jag somnade dock i en fåtölj i klassrummet strax innan rasten och sovde då bort lite av lektionen och hela rasten, men det behövde jag. Lika tråkigt natur som vanligt. Sen har jag fått mig hem från skolan och pluggat lite, har hunnit klart med uppsatsen i alla fall. Så den är inlämnad nu.

Nu är jag jävligt trött och höll faktiskt på att somna i soffan. Det blir nog en tidig kväll i kväll skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: maja

kom till umeeeeee :)

2009-05-07 @ 18:18:33
Postat av: malin

det vill jaaaaaa :)

men kan varken i helgen eller nästa.. så får se när jag har tid med några såna utflykter!

2009-05-07 @ 23:14:28
URL: http://malinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0