lev!

Jag har upptäckt att jag inte skriver i min blogg så mycket nu mera, och jag har heller inget behov av att göra det.

Mitt liv ser just nu ut så här; jag är väldigt less på både malå och skellefteå och skulle göra vad som helst för att bara få fara någon annan stans och bara koppla bort verkligheten för en stund. Men ändå så trivs jag rätt bra där jag är och försöker med all kraft jag har att ta tillbaka allt skolarbete som jag missat.
För tillfället trivs jag bra med livet faktiskt och försöker fokusera på det jag har istället för på det jag inte har. Jag har mina vänner nära som en bit ifrån, jag har min familj på distans som jag träffar i mellan åt. Och jag är singel, och fördelen med det är väl att jag är fri till att göra vad jag vill och behöver inte anpassa mig till någon annans behov, och det är väl både skönt och mindre skönt ibland.

Lev livet och ta världen med ett leende - så tänker i alla fall jag leva det

Kommentarer
Postat av: gabban

dåååå var vi tvååååå!

2009-05-07 @ 12:32:39
URL: http://gagabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0