Länge sen sist..

..ja det var det verkligen, men sånt händer.

i alla fall så i helgen så började ju det hela med valborg och då grillade jag med rasmus, matilda och patrik.  sen drog vi upp på malåborg, där var det trevligt, men det blev ändå rätt lugnt för mig. sen fredag kom carro hem så både fredag-lördag så umgicks jag med mina systrar och tog det mestadels lugnt. Och idag blev jag även 400kronor rikare för att min pappa tycker om sina döttrar så mycket :) och senare ikväll ska jag umgås med simon, henrik, niklas och wille. eller vilka det nu var?

Mamma har även börjat prata om att fara utomlands, hon och alma. Men hon tyckte det var en bra idé att bjuda med mig ifall jag skulle ta hand om alma, så jag hoppas på en utlandsresa så småningom! Det skulle inte sitta helt fel att bara koppla av.


Turkiet 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0