gårkvällen

Igår kom Olle, Adam och Lote till mig vid halv sex och sen ramlade också Jacki, Petter och Mats in. Petter och Mats for rätt fort och sen var vi andra bara hos mig och tog det lugnt. Blev tyvärr ingen grillning, trots att jag köpt 1,5 kött(!), av olika anledningar.

Sen fick vi skjuts till lokalen och festen började där, det var lite olika stämmningar med både mycket och lite folk. Men jag hade då i alla fall jätte kul. Kvart över två var jag hemma med blåsor under fötterna för att jag haft på mig skorna sen kvart över fem, alltså 11 timmar med en massa dans och spring. Men det är smällar man får ta.

Jag bjuder på två härliga bilder och dom övriga får ni sen när jag fått tag i andras bilder


Matilda, Jag, Emma och Stephanie dansar linedance!


Bea, Erica, jag, Elvin, Alex, Tina & Moa ;D

Kommentarer
Postat av: lisa

Grymt snygga skor du har :o

2009-05-16 @ 16:24:45
URL: http://lisajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0