för snart är det jag som är kung

Är ungefär så pigg man kan bli, har suttit med ljudet på högsta volym, sjungt med och rådiggat. Har tagit mig till sängen men eftersom att jag sov ungefär tre timmar efter skolan idag så är jag inte speciellt trött. Jag undrar just hur trött jag kommer vara imorgon! Sen har jag då varit duktig och städat idag, skurat och allt. Det behövdes! Eftersom att min damsugare har varit skitkonsting till förra veckan har det inte blivit så bra damsugat när jag gjort det. Det har då inte gått att skura så nu blev det väl gjort :)


BLOND, skulle så hämst gärna vilja vara det över sommaren.
Men det blir både för dyrt och sliter för mycket på håret,
för dirr när sommaren är slut så vill jag bli brunett igen. Hmm..


Vad tycker ni?!

Kommentarer
Postat av: :)

du passar som brownie mallan :)

2009-05-29 @ 18:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0