ät! ät! ät! ät!

Eftersom att jag fick en fin fin kommentar av min kära vän Julia så hade jag tänkt berätta om min värsta dröm eveeer!

Det var många som klagade på både mig och Julia att vi inte åt så mycket mat på skolan. Julia äter inte korv och jag tycker att långa korvar inte är så vidare gott, speciellt inte sen vi var mattanter på brännan och var tvungen dela långa, skrynkliga, kalla korvar. Så i åttan drömde jag då det här :

Jag och Julia kommer in i matsalen när plötsligt mattanterna som ser ut som varulvar eller nått kommer mot oss och påpekar att vi ätit så lite under en lång tid. Så vi går på var sin sida av serveringsbordet och framför oss ser vi var sin sån där "bunke" full med korvar. Hela skolan står i en ring runt oss, sen börjar dom. ät! ät! ät! ät! ät! 

Den glömmer jag aldrig Julls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0