tråkigt på engelskan

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Malin
Smeknamn: Mallan kanske
Beroende av: Ingenting
Vad tror folk om dig? Förr var jag i alla fall en fjortis, nu vet jag inte vad som går runt i folks hjärnor.
Stämmer det? Nej, säger då inte dom som känner mig.
Vad får du oftast komplimanger för? Tyvärr så har jag ofta fått för rumpan, annars ögonen och har faktiskt fått för händerna och magen.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag vet inte, brukar inte göra det.
Hur imponerar man på dig? Man pratar om något som jag tycker är intressant eller något.
Brukar du skratta för dig själv? Ja, ofta faktiskt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Tack gumman! :D av: Ida Bjurman som fyller 18år idag.
Var bor du: Skellefteå.
Trivs du där: Rätt så =)
Äger du några converse: Yes, ett par hel svarta.
Sprit, cider, vin eller öl:
Cider hälst, annars sprit eller vin.
Brukar du bli för full: Har väl hänt, men hör inte till varje gång.
Är du allergisk mot något: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Läsa upp svenskan och fara på skolan varje dag.
Hur svarar du i mobilen: Hallå! Eller hemma Malin!
Vem ringde du senast? Niklas Johansson
Antal timmar sömn inatt: 8 timmar.
Sov du ensam: Jajamensan.
Tycker du om din pappa: Klart jag gör!
Brukar du komma i tid: Försöker i alla fall.
När mår du bra: När jag umgås med dom jag tycker om.
Hur känner du dig nu: Uttråkad.
Är du smart: Självklart är jag det!
Var du aktiv i skolan: Ja, sisådär i högstadiet med sena ankomsten men annars var det hel bra. Dock är jag mindre aktiv nu för tiden.
Vad saknar du: Ibland saknar jag högstadietiden och dom vännerna som jag var med hela tiden då.
Favorit dryck på morgonen: Juice eller oboy.
Rakar du benen: Ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: På vardagarna runt elva-tolv någon gång.
Är du blyg? Nej, skulle jag inte kunna påstå.
Sysslar du med någon idrott: Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, inte riktigt.
Är du nöjd med ditt liv: Jodå.
Är du bortskämd: Okej, trodde aldrig att jag skulle säga det här, men ibland kanske.
Vad gör du i morgon: Hm, jag vet inte skola i alla fall.
Vad är det värsta du vet? Ormar!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? För mycket!
Vad längtar du till? Sommar!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag. Tror dom flesta har både ock.
Vad använder du för shampoo? Just nu olika, men ska köpa volym frisör schampo så fort bussen kommer.
Hur gammal är du:
17 pissiga år.
Tycker du om någon just nu: Jag tycker om många.
Om fem dagar: Är det söndag och jag är redigt bakis efter en otrolig lördag med VM i Malå!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.
Vilken tid gick du upp idag: Åtta typ.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja, det har jag.
Har du strumpor på dig nu:
Ja, randiga!
Vad ska du göra ikväll: Tror jag skulle träna!
Är det okej att gråta: Ja!
När grät du senast: Det minns jag faktiskt inte.
Laddar du ner musik och film från Internet: Ibland
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jubla!
Bär du glasögon eller linser: Inget av dom.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Rätt mycket olika.
Har du piercing: Naveln och öronen.
Vill du gifta dig: Ja, men inte nu.
Vill du ha barn: Någon gång.
Solar du ofta: Nej, det gör jag inte.
Är du bra på att laga mat:
Beror på.
Gillar du att dansa: Jaa!
Är du flygrädd: Nej, bara om det skakar för mycket.
Vad dricker du helst när du är törstig: Beror väl på vad jag är sugen på för tillfället.
Vilken är din favoritglass: Piggelin i varmt väder.
Tror du på ett liv efter döden: Ja, på ett eller annat vis.
Tycker du om sushi: Har aldrig smakat, men brukar inte gilla saker med konstig konsistens.
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej, inte det.
Har du tandläkarskräck: Typ!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska helt klart!
Vilken ögonfärg har du: Gröna och stora pupiller.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Flera gånger.
Biter du på naglarna: Ja.
Röker du: Nej, men händer ibland på fest.
Hur ofta tränar/motionerar du: Inte ofta alls, men ska köpa gymkort idag.
Senaste låt du hörde: Vet inte.
Vad gör du på helgerna: Umgås med vänner och familj, ser tv eller festar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0