Skotercross vm i malå!

I fredags tog vi då bussen till malå, hanna skulle sova hos mig och några i jims lägenhet osv. Vi gjorde lite saker och sen blev det att tagga till fest. Vi började i lägenheten och sen for vi till oskar och var där :) Vi festade på och tillslut så åkte jag och hanna hem för att äta spagetti och köttfärssås och sen sova.
Lördag så blev det att kliva upp tidigt för att fara och se skotertävlingen och det var riktigt bra väder ute, sen hjälpte jag och jacki till att städa i garaget/nattklubben. Sen blev det snabba ryck för att hinna duscha osv innan pizzorna skulle hämtas!
Efter allt så for vi till sporthallen och var där ett tag och sen så hamnade jag och linnea hos ogge och var där ett tag. Sen gick vi ut och åkte sen iväg till garaget där hela kvällen spenderades :) Kom hem kvart i fyra(eller kvart i fem ifall man hade ställt om klockan) och jag sovde riktigt gott.

idag är jag riktigt bakis och känner mig som ungefär den äckligaste människan på denna jord! Menmen, sånt är livet :)

Bilder kommer !"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0