Nervös

Snart ska jag dra iväg på skolan och ha matteprov som jag inte har pluggat ett dyft till, jag har inte öppnat boken på en ända lektion. Och nej det är inte därför jag är nervös, för det går nog bra ändå.
Men idag har jag nämligen mentor samtal och jag har inte riktigt fått tag i omdömmen från alla lärare ännu. Men dom jag har fått av känner jag bara - hjälp!
Ni kan liksom inte förstå hur mycket jag har sänkt mig sen jag slutade nian. Från att inte ha ett ända G så har jag nu det i stort sätt alla ämnen. Matten går bra jag har haft MVG på varje prov och när jag får mitt slutresultat så har jag bara lust att springa på Nilaskolan och trycka det i Therese ansikte och säga: HAA!!!!!! Där fick du för att du inte tyckte om mig och bara gav mig VG!!!!!!!Men det kommer jag ju dock inte att göra, men i min åtanke finns det i alla fall.
Hur som hälst, det jag är nervös över är min fantastiska frånvaro som ligger alldeles alldeles för högt och jag darrar av skräck ifall det blir så att jag måste berätta för min mami, ahja... allt ordnar sig!


Igår lärde jag mig hur man klippte ut i fotoshop, och ja jag vet att jag är efter.
Men då hade jag lite att göra så jag hittade några bilder som var bra till att just klippa ut.
Här är dom strålande resultaten, eller(?) =D Amatör!


Kommentarer
Postat av: inte hinken

Satan så cool han i mitten är ;)

2009-03-20 @ 20:28:44
Postat av: inte jacki

fan vad snygg hon ute till höger va!!! ;)

2009-03-26 @ 19:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0