min hitlista

Tänkte lägga ut lite bilder på killar, som enligt mig, ligger högt upp i listan.

* På plats nummer fem hittar vi ingen mindre än Robert Pattison!
Eller ska jag kalla honom Edward från Twilight? Jag är nog inte ensam om att ha förälskat mig i honom.


* På fjärde plats så kommer en gammal goding som hängt med mig länge, Chad Michael Murray!
Allas våran Lucas Scott från One Tree hill. Han har kommit och gått, i vissa frisyrer han har haft eller när han var med i Freaky friday känner jag bara nej! Men han är på något vis ändå charmig!


* Framme på tredje plats så hittar vi den snäppet snyggare Scott från One tree hill, i mina ögon,
Nathan Scott eller James Lafferty! Han är ungefär min dröm kille. Han är mörk, lagom kraftig varken för mycket eller för lite, han skulle lika gärna kunna legat högst upp för jag tycker verkligen att han är rå snygg! 


* Plats nummer två, där hamnar killen som synts i filmer som she's the man och coach carter.
Men allra mest känd är han nog från Step up, jag pratar om Channing Tatum! Han har en otrolig kropp, väldigt gulligt leende och han är helt enkelt bara ruskigt snygg!


* På första plats så hade jag det väldigt svårt han och Channing konkurerade hårt och jag brukar faktiskt oftast tycka om mörk håriga bättre som James. Men han vinner nog priset för hans snygga kropp, som många av dom andra också har, men framför allt för hans blick och intrycket av att han är en riktig Bad boy! För på något vis har jag alltid fallit för just Bad boys, fråga mig inte varför.
Första plats, Cam Gigandet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa...ganska bra smak malin. Men du hade inte med sean faris:(

2009-03-02 @ 22:05:34
Postat av: Sara Solvik

Chad Michael Murray är SNYGG!

2009-03-13 @ 09:26:57
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0