home sweet home

Är hemma igen efter en trevlig dag. Det hela började med att jag som sagt var träffade Sandra på stan och åkte där efter vidare till Campus där vi träffade Sarah och skulle sen ha lite "gympa" på Friskis & Svettis. Väldigt mycket hopp och stuts blev det.
Sen gick vi vidare till Anderstorpskolan och träffade Alex & Agge för att äta lunch med dom där :) Gick sen en snabbis till Sarah innan vi for på bowlingen, och jag ska väl inte skryta om att jag var bäst. Förlorade nämligen första och andra ronden så då kanske ni själv kan räkna ut att jag förlorade den totala också. Andra ronden gick faktiskt hyffsat bra och jag låg två under en kort period. =)
Efter det så for jag med Sarah in till stan och träffade Agnes och Alex igen och vi skulle denna gång äta på Frasses, gott vare :)


Sprutade dock inte så där många käglor för mig, men jag fick ner alla på ett kast två gånger!(Strike ena gången och spare eller vad det nu heter en av gångerna)
Inte illa pinkat för mallan_cool som blev mitt nickname.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0