fre-lör

Igår när jag hade kommit mig hem från skolan så sa mamma att hon skulle he sig iväg till stugan och frågade om jag ville följa med. Mitt svar blev utan tvekan nej!
Så mamma ringde efter pizza och sen hämtade vi dom och då träffade jag carro(j's lilla syster) en snabbis. Alltid lika roligt! :)
Efter maten skjutsade mamma mig till Lindenäs där pappa, maggi, farmor och farbror göran var för att gratta min kära farbror åke!
Sen tog jag mig hem för att fara ner kiosken och träffa Henrik, Simon och Tobbe. Vi köpte med oss lite godis och for hem till Hinken där Olle också var. Vi startade en film; Patrik 1,5. Den var hyffsat bra och under filmen kom också Bazzan. Sen for jag hem för att sova och ställde väckaren på halv 10 för att halv elva kom Simon och Hinken och hämtade mig och vi drog iväg till Nåda och var där i någon timme och såg lite tävlingar :) Sen så körde vi till backen och hälsade på hos Jacki, efter det blev det en kort sväng till innan Simon skjutsade hem mig igen. Nu har jag sovit en stund och ska väl försöka få mig att se ut som en människa igen och sen ikväll blir det väl att hitta på något, se film kanske :)

Hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0