en snabbis

Ja, det får bli ett snabbt inlägg nu.
Tänkte bara meddela att jag var jätte duktig och drog mig upp i morse för att fara till tandläkaren, trors min tandläkarskräck. Pappa var jätte snäll så han ringde och sa att han kunde skjutsa dit mig. Det gick ganska snabbt men det gjorde lika ont som vanligt och ta dom där förbannade bilderna i munnen, fyra kort blev tagna och på det sista gjorde huuur ont som hälst, nästan så att tårarna ville komma.

Men inga hål hade jag då i alla fall, bra mallan. Det ända dom sa, som dom säger varje gång, bli bättre på att använda tandtråd. Samma visa varje år, jag börjar använda när jag varit hos tandläkaren gör det i någon månad och sedan glöms det bort.


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du tycker de gör ont, så skulle du säkert sjukskriva dig från skolan i en månad om du lagade ett hål.

2009-03-05 @ 17:36:23
Postat av: malin

varför skulle jag göra det?

2009-03-06 @ 00:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0