brända pengar

tänkte dra en snabbis om vad jag gjort i helgen. jag har som sagt varit i umeå och det blev shopping på både fredagen och lördagen, mycket pengar rykte.
Jag köpte mig: en skinnjacka, en kjol, ett nagellack, ett rouge och ett armband på H&M.
En långärmad t-shirt, en jeansväst och ett par chinos på Gina tricot,
En oversize t-shirt och ett par leopardleggings på Rut m.fl..
En jeansjacka på JC.
Ett par gladiatorskor på DNA.
Två diadem och ett hårband på Glitter.

Det var nog allt, tror jag.. kan ha hänt att jag missat något. Men på fredag kväll så såg jag let's dance med carro och på lördagkväll var vi hos maggi och såg melodifesivalen. Hela söndagen var en slappdag och vi åt på Mias där jag även gjorde bort mig, men det är sånt som händer! Sen så hjälpte Carro mig att plugga lite och sen såg vi Beck. Imorse åkte jag tillbaka till skellefteå igen och har haft prov idag och det gick väl hyffsat bra. Köpte även en kjol på gina idag efter skolan och åt på Dallas med Jacki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0