anonym jävla person

den anonyma personen/personerna som värkar hata mig eller något kan ju helt enkelt sluta läsa min blogg. Jag erkänner, jag tycker inte om alla människor på denna jord, men ifall jag inte tycker om någon så trycker jag inte ner på dom inför dom -speciellt inte anonymt.
Det är bara ett stort täcken på att jag har något som inte du har, något som du är avundsjuk på så du måste hitta något annat som du kan klandra ner mig på för att får upp ditt eget självförtroende.

Som svar på kommentarerna!!

Nej, jag skulle inte sjukskriva mig i en månanad från skolan om jag behövde laga ett hål! Varför skulle jag ens göra det? Och på bilden du kommenterade om att jag hade flottig lugg, nej det hade jag inte! Vi hade ju nämligen badat innan och duschat, så den var nog inte flottig!! Hade mycket hårspray för att det skulle hålla och det snöade ute, kan ha berott på det ifall det såg flottigt ut. Så sluta klanka ner på mig, för antagligen så är du inte bättre själv.

Sen så tar jag inte åt mig speciellt mycket av att någon töntig människa som aldrig klara av att stå för vem den personen är har så dåligt liv att man bara måste trycka ner på andra för att själv klättra sig uppåt. Jag blir så less!

Och en sak till, tänk på att du inte är så anonym som du tror att du är!


Kommentarer
Postat av: gabbb

kolla ip adressen bara sen köttar vi offret :)

2009-03-09 @ 23:14:28
URL: http://gagabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0