ändrade planer

Ja det bleb inte riktigt som planerat igår, jag stannade i Malå.
For till mamma och klippte Alma, sen åt jag en god middag tillsammans med den familjen. Senare på kvällen drog jag mig ner till Hinken där också Simon var. Efter ett tag kom Olle också och vi såg Wipeout! Fyfan vad roligt det var, jag har inte skrattat så mycket på hur länge som hälst. Hahaha!
När det var slut så skyndade vi oss iväg på Kiosken och där fick jag krama om Macke för han var där och inhandlade nåt gott han med. GullOlle köpte en kexchoklad till mig och Simon gav mig pengar till en klubba.

Sen for vi hem till Simpan för att se Beck, men det blev väl mest en del prat om både det ena och det andra. Sen så var det dags att gå hem och sova, ledsen att jag snöpulade ansiktet på dig Henrik (a)

Hahahaha, crazy dogiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Kommentarer
Postat av: hink

De va även ja som snöbadade dig =)

2009-03-16 @ 23:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0