vi är pågång, vi är laddade vi är tända

Förlåt mina kära läsare för att jag har förstört era dagar med att inte skriva några inlägg, förstår att det måste vara hemskt att vara utan min vardag. Jag menar vad skulle ni göra utan mig?  Okej, jag var ironisk men jag är inte speciellt bra på att uppdatera, men jag skyller på att det är sommar =)

I alla fall så fick jag se 93ornas musikaler igår med Niklas, Simon och Henrik. Haha, måste då säga att dom var rätt bra och mycker roligare än våra musikaler. Ellen Lundström ska nog få priset som roligast i musikalen, kanon bra! Sen gillade jag namnvitsarna(?) sten - hej sten, stig - hej stig, i an - hej ian, ja far - hej då jafar =D Satt inte stenad framför musikalerna så minns inte allt, men jag tyckte nog samandraget att A var bäst. Synd bara att jag inte kunde se dom live, men men.

Ikväll ska jag nog umgås med några trevliga pojkar och ska väl även ta mina ben och stapla mig till Kiosken för att hämta ut mitt förköp till stadsfesten, Fredag - Lördag. Kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0