svennebanan svennebanan svennebanan svennebanan

Dagen början spenderades på solviken, där en hel del folk var. Var där ett bra tag innan jag cyklade hem och fick grillat på bordet, satt inte helt fel i kistan skulle jag vilja påstå. Senare på kvällen gick jag ut med till Simon, Henrik, Niklas och Robert innan vi hoppade in i en bil och åkte till typ skellefteå-älven(?) i alla fall med Johan, Jocke, David, Therese och Erik. Vi hoppade från klippor och sånt roligt :)
Sen blev det statiol och film hos simon, filmen var värdelös. Jag, Niklas och Oscar hoppade in i motorbåten vid tolv tiden för att hämta Peder på jobbet sen åkte jag hem.

Jag vet, inlägg suger utan bilder. men skyll på skolan som vägrar låta mig ha min dator över sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0