jag känner det är nånting på gång

Vädret suger hur mycket som helst!
Har kommit mig hem från norsjö, åkte dit med ulrika igår bara för att prata och se lite tv och så. funkade. Vädret vill då tydligen hålla i sig ett tag framåt och det finns inget tråkigare än att sitta och rulla tummar, plus att man blir super trött i skallen. Funderar på att höra av mig till Carro och kanske fara dit i veckan, även om vädret suger lika mycket där och hon kanske jobbar. Men det finns ju dock ingen annan som kan trycka lika mycket godis, mat, kakor och annat gott samtidigt som man ser en massa filmer, bara jag och Carro. Eller okejdå, Maggi kan också när inte träningstankarna poppar upp i skallen. MEN hon är ju i Spanien, jävel! nästa år följer jag med dig, utgång i Barcelona låter inte helt fel som du sa! :)
Vad säger du Carro syss, sugen på besök? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0