I just want to go to the party she gonna go can somebody take me home Ha ha he ha ha ho

Midsommaren blev rätt bra, även om jag var super otaggad när jag begav mig till Olle. Dit hade redan Gabban, Hinken, Tobbe och Adam anlänt och senare kom även Lote och Daniel förbi. Vi gick över till Olles grannar och var där ett tag också där jag fick mig kompisar på studsmattan av Daniels syskon barn. Jacqueline, Isabella och Lukas (4 & 6 år gammla). Men sånt gillas!  Men efter ett tag blev det för drygt där borta så jag och Peder tog vårat pick och pack för att dra till borgen och eftersom att jag är Peders nya tjej -eller åtminstone vid insläppet igår- så fick jag gå in utan att betala hundra kronor. TACKARRR! Tack för kvällen alla som gjorde den mer lyckad än vad jag hoppats på.

något som var mindre lyckat var att jag kom hem runt två tiden igår men vaknade ändå klockan fem och var tvungen gå upp och dricka en lite dicka, somnade sen i soffan och vaknade vid tolv och mådde aningen dåligt. Trots det åker jag till Umeå ikväll, blir en tuff resa. men det funkar. vi ses!


eftersom att jag inte kan lägga in bilderna i datorn så får ni en bild från en regnig dag på liseberg förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0