gud hjälp dom männskor som är i nöd

Imorgon så ska min älskvärda dator lämnas in till skolan över sommaren, buhuuu. Det är alltså något fanstyg som skolan hittat på just i år, alla andra år har nämligen eleverna fått ha sina datorer. Men nej nej inte nu längre!

Torsdag är i alla fall min sista dag på skolan sen åker jag iväg till Umeå mest troligt för att hälsa på mina systrar över dagen. Fredag eftermiddag åker jag tillbaka till skellefteå och senare på kvällen hämtar mamma upp mig så att jag, hon och alma åker i väg till Mallorca från flygplatsen här i skellefteå.

Sen är ju sommarlovet här och det känns skönt, vet inte riktigt hur mycket jag kommer att skriva här i sommar. Har förhoppningsvis annat för mig ! :) Jag hoppas att min sommar ska bjuda på; Mallorca resan såklart, Statsfesten, Familjen, Vänner, mycket mer julia, återseenden med hvfr, musik vid malån (om den bjuder på något i år?), Sommarjobb på konsum (hälsa på mig!), Sol, Bad och den bästa sommaren någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0