can you even look me in the eyes

Är ju som sagt i Umeå nu. Carro jobbar just nu men sen i lördagskväll, när jag kom hit, har vi mest ätit! Som det brukar vara alltså. Tog i alla fall en runda på stan och jag fick med mig några påsar hem också. Presenter till Alma och Maggi till exempel och några saker till mig själv :)


Skor - 449kronor, DNA
Champagne färgad fransklänning - 300kronor, Nicole
Grå t-shirt - 149kronor, H&M
Svart tub-linne - 39.50kronor, Gina tricot
Turkosa & svarta/rosa hipstertrosor - 69&79kronor, H&M
Ljusa jeans - 249.50kronor, Gina tricot

(har dock sprättat i fransarna eftersom att alla fransarna var i hop sydda på en tråd, dom hängde inte fritt. sen ska jag väl sy upp jeansen eftersom att jag är så otroligt lång.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0