california here we come right back where we started from California

Det är värdelöst väder ute, regnar inte nu men jag höll i alla fall på att frysa ihjäl när jag klev ut genom dörren. Sen var jag ju så inteligent att jag glömde min skinnjacka i skellefteå så jag har bara jeansjackan här. Får väl smörja in min bruna skinnjacka och se om den går att använda något. Nu ska jag i alla fall ta på mig min underbart sköna gråa mysdress, ta fram godis, kura ner mig i soffan och se massa o.c! Jag har tagit tillbaka mina boxar från Fanny så har börjat om att se första igen, kanon bra! Sen blir det andra och sen tredje. Matilda har glömt att lämna igen sista säsongen men får väl tigga tillbaka den om jag vill se den, den är ändå inte så vidare bra.
Men nu blev det en massa babbel, ska gå nu. finns på mobilen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

eller hur! skulle vara hur nice som helst..

2009-06-14 @ 17:55:18
URL: http://gagabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0