i believe i can fly

Nu har inte mitt internet funkat på ett tag, men nu är jag här igen :) Har ju helt glömt bort att berätta att jag var på musik vid malån förra helgen :) Härligt att träffa folk som jag inte träffat på ett tag, blev några telefon nummer rikare och hade kul! Att se vissa personer är mindre roligt tycker jag, men dom skiter jag fullständigt i jag sket i det och hade kul ändå :)

Lite bilder!

Fredag

Gabban och jag

Mina besökare

Jocke drog några danssteg

Simon var nykter

Erik och jag

Gabban och lite annat folk

Johan

Skål bridzzz

Kaisa, Linn och jag

Jasi...

Lördag

Vi var hos Johan

Mina skor gick sönder

Jag blev sadface

Ziggo och Kenny

Julia kom och skulle sova hos mig

Jag och Gabban

Jag och Julia

Sluch!

Maja, jag, Julia och Wickan

Hahaha William!

Sen for vi några stycken till William - Maja och Linn

Sen for vi till Simon - Jag, Julia och Simone

En av dom nya kontakterna i telefonboken Matilda! innan vi for till området

På området - Matilda, jag, Linda och Julia

Total risig bild på mig, men i alla fall träffade jag min gamla vän som jag var med hela tiden förr -Sandra. Det var inte igår!

Sista bilden för kvällen, jag och Simone. Puss gullunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0