hallelujah hallelujah hallelujah

Ska snart hoppa på cykeln för att fara ner och jobba igen, .. kväll =S
Men jag tänker posetivt, jag är ju faktiskt ledig imorgon och på onsdag vilket känns gode mer lockande! =) I helgen är det pdol som gäller för hela slanten. men inte för mig, för jag jobbar ju lördag till klockan 14.00 och vet ingen som ska köra dit efter det som jag kan åka med. Så jag får nog vara hemma och tråka jag! Helgen efter är det mycket, lulekalaset, storsjöyran och norsjö beach. Får väl se om jag tar mig någonstans, gissar väl att det blir norsjö om det blir något över huvudtaget. Efter det börjar ju sommaren nå sitt slut och jag börjar redan gruva mig inför skolstarten, sommaren är för kort! Jag är inte redo för att ta nya tag till skolarbete än.. usch!


Kommentarer
Postat av: majaaa

NOSCHE NOCHSE NOCHSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!

2009-07-23 @ 15:07:57
Postat av: mickis

fan just ja.. sommaren är snart över. du var den första som fått mig fatta det. fuck.:( haha men jag slipper gå skola iaf.

2009-07-27 @ 15:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0