fyra bugg och en coca cola

Hej, var ett tag sen sist :)
Jag jobbar ju som för det mesta nu för tiden, jobbar, äter sover. det är mitt liv just nu, tråkigt? ja. Idag så trodde jag att jag skulle få se lite sol i alla fall, hade ställt väckaren på halv tio och skulle fara och jobba tolv. Men då hade varorna kommit några timmar för tidigt idag så mamma ringde mig just efter nio och bad mig komma ner så fort jag kunde, så skulle jag få sluta tidigare istället. Hoppade in i duschen gjorde jag och var nere på konsum tjugo över tio. Jobbade till tjugo över fyra istället, och stressigt var det. Vid halv åtta ska jag ner igen för att flytta om lite på affärn, hoppas det tar mångatimmar! Jag hinner ju ändå inte göra något annat och jag tjänar ju bättre med pengar om jag jobbar sent på kvällen på grund av ob-tilläggen :)

Ahja, vi ses puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0