.

Jag vet att jag har varit värdelös på att uppdatera i sommar och kommer nog att fortsätta vara det den största tiden av det som återstår också. Började jobba i dag i alla fall 11timmar och 15minuter stod på schemat och ja, jag är gode slut i kroppen. Konsum, har alltså fått mig i tjänst i år igen och jag jobbar skiten ur mig!

Men anledningen till att jag skrev idag var väl egentligen för att få säga grattis till två tjejer. Maja fyllde nämligen 17år igår. Grattis! :) Och idag fyller Sandra 18, träffade henne i lördags på mvm faktiskt.. hundra år sen sist, och då var vi som ett och två. inte lika dana rakt igenom, men ändå så hörde vi ihop.
Grattis tjejer!! :)

Kommentarer
Postat av: gabban

tack för helgen snygging!

2009-07-14 @ 17:07:20
URL: http://gagabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0