bildbomb-stadsfesten

bättre sent än aldrig :)


Festen startade på fredag

Niklas bytte om

Peder och jag

Hinken klagade på att jag hade kuksugar läppar på en bild(vilket jag absolut inte har)så jag tog bort dom helt

Hinken och jag

Tobias

Olle och Henrik

Vi for till området

Erik Hassle

Tomas Ledin

Simone var där

På lördagen tog vi en återställare och gick för att se laila bagge

Johan Palm, värdelös

Kevin borg var rätt bra dock

Hinken sura, så jag visa hur han såg ut.

Niklas och jag

Skål

En Hinken

Jag var på topp

Niklas och jag, längd skillnaden

Medan vissa sov for andra ner på området. men glömde kameran :S

Niklas tog en återställare även söndag.

Två slitna tjejer

Kommentarer
Postat av: bitte

fina bilder

2009-07-14 @ 20:16:14
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0