and you don't really care for music, do you?

Ny dag och jag är ledig. mäktigt skönt!
Bosse(min farbror) och Ann-Sofie har varit hos pappa idag så jag har varit där och hälsat på. Nu är jag hos min mamma och jag är själv hemma i veckan - igen. Dom kommer hem på torsdag när Maggi fyller 24år. Ikväll så tvingar pappa mig att följa han och maggi och se bio i Adak. Män som hatar kvinnor, och visst jag vill se filmen, men Adaks biosalong är väl kanske den sämsta som finns, stenhårda stolar och paus mitt i filmen för att dom har alldeles för gammal projektor som inte kan visa en hel film. Förstår inte varför folk skryter upp sagabiografen,är mer något att skämmas över.

Men men lite splittrat inlägg, ska i alla fall köra bil till Adak eftersom att jag är så duktigt :) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0