you make me smile

snart är det äntligen dags för dagens höjdpunkt one tree hill, det är väl ungefär det jag väntar på varje dag.. ett litet avsnitt!

Jag fick en liten kommentar av Julia, hon påminde mig om hur tjuriga vi var förr och verkligen tog riktiga överdoser var ipren och alvedon för att klara dagen. Det fick mig ett leende på läpparna! Både Jörgen och Erik tyckte vi var riktiga kämpar, men lite smått dum som inte for hem när vi kunde!
Nej för vi hade så mycket att göra, men inte fick vi mycket gjort av att vara sjuk! Men är det så jag ska leva imorgon så får det vara, för jag ska på skolan! Lever ungefär på värktabletter nu, men imorgon är jag frisk!! det har jag som bestämtmig för!!!!

   


I miss you hun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0