vinterkräksjukan

Jadu, inatt hade jag verkligen svårt för att sova! Sista gången jag kollade på klockan var den tre så jag gissar på att jag somnade runt halv 4 eller nåt. Sen vid 6 tiden vaknade jag igen och mådde inte bra alls, så jag gick upp och tog ett glas vatten och ställde mig sen o duschen om förhoppningar att det skulle bli bättre men icket!
Jag vred av kranen, virade in mig i handuken och satte mig på golvet och det slutade med att jag spydde. La mig isängen igen och skickade iväg ett sms till mamma och hon ringde upp och berättade att både alma, elin och l-g låg i magsjuka där hemma. ojoj, vinterkräksjukan =S Gud vad jag önskade att jag var frisk och kunde fara på skolan!
Jag kunde inte sova så efter ett tag klev jag upp och gick iväg på toan igen.. sen tog jag en ipren och det dempade åtminstonde allt lite grann så att jag kunde somna, så jag har legat i sängen mestadels hela dagen och har gått upp och ner.
Nu har jag precis varit nere med bussen och tagit emot lite nyponsoppa och mjölk som hanna så vänligt inhandlat åt mig, hur skulle jag klara mig om jag inte hade såna otroliga vänner? Tack!

Kommentarer
Postat av: hannaw

puss malin, bli frisk!! :)

2009-01-13 @ 01:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0