umeå

tjobbalobbahej!
Tänkte dra mig igenom ett sånt här halvtrist inlägg om vad jag gjort i helgen.

Torsdag hoppade jag på bussen till umeå, men eftersom att mrmrmr.pluto körde blev jag inte så sugen.. hade riktigt tur att en till skulle åka med bussen ;D
ohnej, 4timmar på buss =S men som tur var hoppade Julia på i Kriberg och vi fick en riktigt trevlig bussresa och stopp i Lycksele. Vi pratade lite gamla minnen, och skratten flög på våra läppar gång på gång. Vilken tjej alltså!

Väl framme i Umeå var limosinen parkerad utanför och väntade på mig - okej en sliten audi - men det fick duga. Jag och syster körde förbi statiol för hon skulle köpa med sig cigg till Kassim, så då inhandlade jag mig en karrapåse till oss som vi hade på kvällen när vi spelade lite Wii och kollade på tvn.

Men jag och Carro började babbla på och tiden rann iväg så klockan slutade på tre innan vi fick oss isäng. Morgoen kom dock inte lika tidigt som jag hade bestämt mig för, jag hade ställt väckaren på 10 men fick mig inte upp före 12. Så ett var vi i stan och hann då vara där en timme innan carro skulle hem för att fara och jobba. Men jag hann ändå fynda ett bar byxor och två t-shirtar.

På kvällen så åt jag tillsammans med kassim och sen så hoppade jag på bussen för att fara och umgås med Maja och Oscar, men ack när jag skulle byta buss på vasaplan så klev jag på fel 8'a och när maja ringde mig så skratta hon bara när jag sa att jag var på ersboda :) Men, det gick då riktigt bra att byta buss där och åka direkt bort mot ålidhem.
Vi fixade lite chips, dipp och godis som vi proppade i våra magar och pratade på. Carro kom och hämtade mig när klockan var efter 12 och än en gång så blev det sent innan jag fick mig i sängen.

Morgonen där på klev jag upp klockan 12 men väckte inte carro förän det runda uret slagit två och tre var vi på stan för att springa runt en timme till, nu fann jag mig ett pra skor, en börs, ett linne och ett par örhängen =) Carro hittade en finfin tshirt på rean för 50kronor, vilket fynd där. När vi kom hem igen så blev det go mat och sen såg vi lite tv, efter det så laddade vi hem twilight och såg den.. och kan ni gissa? jag är också kär i edward! :O

En härlig helg ska jag då påstå!


svarta converse

t-shirt och byxor
resten orkar jag inte lägga upp =)


Kommentarer
Postat av: maja

Haha du är för kulig :D hahaha

2009-01-12 @ 20:21:16
URL: http://hejmajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0