hipphipp

Det kan inte vara sant! Ja, det är då det minsta jag kan säga just nu, jag känner mig helt frisk. Har gott runt och haft ont i magen och lite huvudvärk ett tag men sen kanske en timme tillbaka har jag bara känt att jag skulle vilja fara ut och springa milen! - Det ska jag dock inte göra för har hört rykten om att det är svinigt kallt ute - Men jag har då i alla fall energin till tusen och det kanske inte är så bra eftersom att jag hade tänkt ta en tidig kväll så jag får mig upp på skolan imorgon.

Så imorgon ses vi Hvfr, som jag saknat er!! =D

   

  
We´ve got to hold on to what we´ve got
it dosen´t make a difference if we make it or not
we´ve got each other and that´s a lot.
For love - we´ll give it a shot
Whooaaaaaa! We´re half way there 
Whooooaaaa! Livin' on a prayer
Tahe my hand - we´ll make it - i swear 
Whoooaaaa! Livin' on a prayer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0