today

Ja, idag tog jag den tidigare till skolan eftersom att Matrixbussen var prakerad utanför. Så jag köpte mig en plattång, nytt hårspray, ett stenhårt vax, ett hölster, en pressent till syss plus en sax till mamma men jag tror jag dock ska försöka få den nya av mamma för den är en rosa med blommor på och en 5,5'a så får hon ta min silvriga 5'a istället =)

Sen så städade vi i salongen och åt lite lunch innan vi for i väg på en föreläsning och fick sen sluta! Vi gick iväg på stan och jag hittade ett par skor som jag sak köpa mig imorgon! Det var mycket värt eftersom att jag hade tänkt köpa ett par för 800kr men jag hittade ett par liknande för 349 eller nåt sånt! :)
Sen for jag och Jacki till Linn och båda två somnade på soffan men vaknade just innan vi for iväg till E4'an för att äta hamburgare. Sen så åkte jag hem till mig och har sett lite oth..

Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0