mum, iloveyou

Än en gång är klockan alldeles för mycket, och jag som skulle vända tillbaka dygnet. Får väl försöka kliva upp i tid imorgon för då har jag lovat mamma att jag ska ta mig på affären och köpa riktigt mat. Stackarn hon tror att jag är döende och helt undernärd undernärd. Hon påminner mig varje dag om hur smal jag är och att jag behöver äta, eftersom att jag sjunkit en del i vikt den senaste månaden.
Men hon är väl bara rädd om mig, I guess!
Hur som helst så är min blogg rätt tråkig och skriver typ mer i diarum på apberget än vad jag gör här, haha så kan det gå.. ;D

men nu ska jag snart gå till sängen och hoppas på att jag har lättare att somna i natt än jag har haft på ett tag. Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0