mmmmmmm

Imorse så vaknade jag tidig som attsingen, klockan var typ nio =O
men lyckades somna om igen och började dröma en hemsk dröm om min farmor, weird!

men, klockan halv ett hade jag klätt på mig och hela köret och for i väg på affärn. Med hörlurnarna inpluggade i öronen, för att lyssna på alla dom 27 låtarna jag har på min telefon, så cyklade jag iväg. Väl framme så plockade jag ner mackor, mjölk, juice, ost och ännu mer nyponsoppa. Men mamma hade ju sagt att jag skulle köpa någon mat som jag gillade så att jag fick i mig något, så jag köpte en burk med barnmat. Spagetti och köttfärssås mmmm, i like! Sen så fick även två chokladkakor hänga med eftersom att dom var på "rea" !
Haha, det sitter aldrig fel. tänke köpa morötter och dipp också men tror att jag väntar med att köpa dom till senare eftersom att jag inte orkar bära med mig hur mycket som helst hem !
 


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har rätt trist här hemma må jag säga..
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0