matte, frisör och nya skor

Jahaja, idag så hade jag matte på förmiddagen och jag frågade Jonas ifall man inte kunde få jobba i sin egen takt, eftersom att matte A verkligen itne är svårt enligt min mening. Så han kollade upp det och det fick man så jag och några andra som hängde på ska få göra provet redan nästa vecka. Tänk så skönt när jag bara får ligga hemma och sova varje torsdag morgon då! =D Fick dock inte så mycket gjort på matten utan satt ute med fanny, hannaw, hannå, ewe och stephanie istället.

Efter lunch så skulle vi ha frisörteknik, men eftersom att båda våra lärare var borta fick vi en snabb uppgift och sen fick vi sluta. Så jag for på stan och köpte mina fina skor som jag är super nöjd med =)


399:- på dinsko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0