I said, Brrr it's cold in here!

Jag tror att jag just varit med om världens kallaste natt!
Jag skulle lägga mig och sova men höll jävlar på att frysa ihjäl, okej det är inte så ovanligt i mitt fall, men jag fick inte upp värmen. Fötterna blev som vanligt isbitar och min näsa blir det kallaste objektet på hela kroppen, som att doppa den i en isvak ungefär.
Jag lindande in mig i täcket och tog en filt också men när jag ska försöka leka tält med täcket så kan jag ju fan inte andas så näsan fick va där upp och härja. Tillslut, efter kanske två timmar, så kom john blund och lät mig falla i sömn. Klockan halv tolv vaknade jag av telefonen plingade, ett sms, men jag orkade inte kolla för jag frös fortfarande och var hur nere i täcket som helst.. Plus att jag hade årests vidrigaste dröm, okej året har just börjat, men ändå.. Usch!! Så tårarna var ungefär över hela ansiktet.
Men trots allt valde jag att somna om och klockan två fick pappa mig upp ur sängen, så nu sitter jag här med mina varma kläder och svea mössan på och äter lite choklad snäckor som jag fick i julklapp men inte öppnat före nu ! hihI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0