Helgen

I fredags så tog jag och jacki bussen hem, men petter och mats kom och hämtade oss i norsjö så vi åkte bil därifrån. Hahahaha! Jag tror att jag skrattade hela vägen, ojojoj!
Väl framme så for jag iväg på skolan i malå och träffade lite folk, skoj! Sen tog jag mina ben och gick hem där jag fick pannkaka på bordet och senare på kvällen kom även carro och maggi hem!

På lördagen fick jag då inte sova ut, nejnej! Alma kom ner till mitt rum klockan åtta för att väcka mig och Carro för vi skulle till stugan för att se om vi ville ha några grejer, jag hittade lite grann men somnade på soffan sen. Haha!
 Men sen så for vi då hem och åkte förbi konsum så mamma köpte lite godis åt mig, sånt gillar vi ! =) Hemma på ettan såg vi lite Bert ! hahaha, härlig film dära.. sen tog vi oss en sväng förbi pappa och alma skulle förståss hänga med till "pappa thomas" ! Vi fikade och lite sånt innan vi begav oss hem och jag klippte alma, det gick bra och hon var ovanligt duktig men märkte sen att det är typ en liten oklippt bit - dock inte mycket några strån, som man bara kunde klippa bort på ett klipp - men inte så lätt när hon håller huvudet på så himla olika sätt hela tiden!


men nog blev hon fin ändå!

Men sen så åt vi lite wook och det var kanon gott!


Idag så fyllde Elin 1år så det blev en massa tårta och godis hela dagen! Sen åkte jag med Carro och Maggi till Norsjö så vi åt hos Ulrika och sen tog jag bussen tillbaka till stan ! =)


Även ett Grattis till min bästa BB-kompis Robin!!! Hoppas du haft en toppen dag, bara synd att jag och du aldrig haft saftkalas som vi pratat om i så många år. =D




 

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså. okej. ja vet inte. du tycker inte dom i mitten ? ;D

2009-01-26 @ 23:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0