galeeen!

Blääääää vilken huvudvärk och illamåeende jag har just nu!!
Jag som hade hoppats på skolan imorgon, jag vill verkligen dit nu för jag känner att jag missar alldeles för mycket när jag inte är där. "/
Ja, jag får väl se hur jag känner mig när klockan ringer imorgon. Om jag inte känner mig riktigt fresh så ska jag fan knarka ipren så jag kan fara på fredag i alla fall! Nödvändigt det har känts att vara i skellefteå hela veckan då, riktigt jävla uttråkande..

På lördag fyller mamma år och jag hade ju som tänkt hinna på stan och köpa mig en pressent till henne, men det får jag väl göra på fredag antar jag..

åhh =(

Kommentarer
Postat av: et

krya på dig malin!jag saknar ju dig!!!

2009-01-14 @ 21:27:11
Postat av: juls

det låter som att du ska återuppleva gamla minnen från när du och jag släpade oss till skolan men överlevde tack vare vår överdosering av värktabletter.

Haha, hoppas du blir frisk snart! :)

Pusssöt

2009-01-15 @ 03:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0