födelsedag!

Ja, jag tycker ju födelsedagar är lite väl överskattade men har faktiskt haft det riktigt trevligt!
Var på skolan och fick då en drickyoghurt av Jacki =D Hade engelska och sen idrott, där vi spelade handboll. Sen for jag hem och diskade lite innan mamma, l-g, alma och elin kom jag fick one tree hill boxarna 4-5 av dom plus att dom tog med sig två bananstubbar och krämbullar. Dom hade även med sig 100kronor och en kram från Therese och ett refillkort och ett ljus från moster! Så vi gjorde lite mat, spaghetti och köttfärssås och tryckte sedan lite tårta.
Sådär vid sex tiden plingade det på dörren och där stod pappa, ulrika och michaela som gav mig en lite överaskning! Jag fick i alla fall tulpaner med en fin vas och 600kr samt 200kronor från farmor plus att dom också hade med sig en bananstubbe! 
Sen kom även min farbror och kusin oväntat förbi och fick en fin orkidé och choklad av dom! 

Det blev som lite fullt här eftersom att Hanna, Fanny, Matilda, Emma, Linn, Sandra, Jenny, Ewe, Camilla, Jacki och Natalie kom förbi också för att äta lite tårta! =D Fanny hade även bakat scones till mig!! Sen fick jag pressenter av dom med; av emma och matilda fick jag en grej som man her smält choklad i med ett ljus under åsså doppar man frukt i med pinnar typ plus ett snuskkort :D haha! 
Av några andra, minns inte riktigt av precis vilka det var men, så fick jag en pratyhatt!! KING till helgen!! 
Blev även klippt av Jacki, nöjd blev jag! :)

Tack för allt finfint och alla grattis jag fått! Puss/Mallan












PARTYHATTEN!!

Kommentarer
Postat av: ewsaan

tack för ikväll bridz<3

2009-01-27 @ 22:59:07
URL: http://ewelu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för kvällen!1

2009-01-28 @ 01:03:49
Postat av: Anonym

Nu äre så att jag blev smått(!!!!!!!!!) sugen på bananstubbe!

2009-01-28 @ 18:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0