Dålig uppdatering?

Okej, det var väl ett tag sen sist men ;D
Mitt jullov började med att jag kom hem till malå och bara njöt av att vara här. Sen har jag spenderat en hel del tid med Ida bjurman och några guys firat jul med familjen och nyår med vänner, åkt skoter och igår kom Marre som for hem idag.
   

Men nyår då!
Ja, det började med att jag, Ida Bjur, Ida Bränn, Peder och Rickard for till Emelies morbrors hus för att göra lite tacos där och sen kom även Jonas och Robert förbi. Det var riktigt trevligt med lite lekar osv. Sen så for vi till Robert för att hämta hans jacka men vi stannade en stund för att digga lite musik och sen kom Olov och Oskar och gänget förbi så jag fick träffa dom lirarna :) När vi for därifrån drog jag med mig allihopa till Macke och ringde även gabban och det tjejgänget så dom skulle komma dit så jag fick träffa dom ;P
Det var även lite folk där innan så jag vill påstå att alla som jag ville träffa från Malå var där, nästan :P Det var otroligt roligt och jag spöade några pojkar i fifa även ;D
Efter någon timme där så tog jag Julia i min högra hand för att kräla oss upp tillbacken och Jacki valde att hänga med oss! Så väl där delade jag och jullan på en cigg och rusade sen in på pubben. Vi satt där och var social med en massa människor innan vi några minuter före tolv gick ut där massa människor hade samlats och när klockan slog tolv så slängde jag mig över Julia för att få mig en nyårskyss! För det här året ska det fan gå bättre än förra, och vad kan gå fel med Julia? Värdelös humor, licksom jag. Skrattar åt ingenting, licksom jag! Helt galen, licksom jag! Jag tror det blit kanon!!
Sen så träffade jag ju Nicke från norsjö som jag visst hade åkt bil med någon gång så jag och julia stamplade in i hans stuga och innan vi visste ordet av var det bråk mellan alla där inne och malåborna. Så en jävla kille fick trycka skallen mot både jag och gabban, jag puttade honom lite lätt och rusade sedan ut i snöhögen för att leta reda på hans mobil. Jag fann det och sedan puttade jag honom ännu en gång för att han verkligen inte skulle krama mig, as!
Efterfesten blev hos Macke men det var inget drag så halvfyra drog jag mig hem och mötte adam på vägen så han gick med mig. En bra start på året och det här ska bli en sånt jävligt bra år har jag bestämmt mig för, det här ska bli mitt år!!!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0