utmanad

Jag är utmanad utav: gagabban.blogg.se
Regler: Länka till den som utmanat dig
Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv
Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
Skriv ett meddelande i de 8 personernas bloggar, så att de vet om utmaningen

Jag har matstörningar, ja det skulle man nog kunna kalla det. Dom flesta tycker nog att jag låter helt jävla onormal för mat är ju det bästa som finns. Men när jag mår dåligt har jag alltid svält mig själv lite omedvetet för att jag inte får någon matlust. Har därför många gånger blivit äcklad av mat och låtit bli att äta. Men jag är en periodare och ibland äter jag verkligen jätte mycket.

Jag lever på mina argumentationer. Jag har alltid haft mina starka åsikter och tvekar inte till att berätta vad jag tycker, jag vet varför jag tycker som jag gör och säger inte bara något för att jag måste hålla med mina kompisar eller liknande. Min käre mor tycker att jag ska bli politiker, för jag argumenterar oftast ner henne och får min åsikt eller vilja igenom.

Jag har svårt för att bli kär. Verkligen jätte svårt, allt ska verkligen träffa perfekt för att det ska hända. Men när jag väl bli kär så är jag verkligen det och kan inte släppa personen på första taget, men förvånande nog så dom gångerna jag varit kär har jag blivit kär i såna personer som jag inte hade trott på innan. Kanske för att kärlek inte handlar om att hitta den perfekta personen, det handlar om att se den operfekta personen perfekt.

Jag har telefonskräck. Jag hatar att ringa och kan sitta i över en timme och bara kolla på telefonen innan jag ska ringa, har blivit lite bättre på senare tid men det ligger fortfarande kvar. Riktigt jobbigt!

Jag är en slösare. Mina pengar på kontot tar alltid slut. Jag planerar alltid så att jag klarar mig hela månaden, så på så sätt så har jag ju bra koll på ekonomin. Men jag mår bra av att köpa saker liksom, skulle jag ha 10tusen till på kontot varje månad så skulle jag lätt shoppa upp dom på en gång.

Jag är ingen norrlänning. Jag hatar verkligen vinter och kyla och är en kallblodig jävel. Ser inget roligt i att åka snowboard eller skidor som många andra har som en passion. Jag kör inte skoter, kan åka men är ingen skogsmänniska heller, jag gillar inte att vara ute på "äventyr". Nej jag borde bo i söder!

Jag har alldeles för dåligt självförtroende. Jag jämför mig själv med andra för ofta i allt från praktiska och teoretiska saker till utseende. Och trycker alltid ner på mig själv.

Jag är bra på födelsedagar. På nått underligt vis så kommer jag oftast ihåg när folk fyller år ifall jag har hört det en eller två gånger. Vissa sätter sig inte alls på hjärnan men dom allra flesta kommer jag ihåg och många brukar bli lite förskräckta när jag vet när dom fyller år även om vi inte känner varandra bra alls. Jag brukar lugna dom med att jag kan mångas. Minns speciellt en gång när en viss Viktor Sjöström skulle testa mig och pekade folk som gick förbi på skolan och som satt i soffan tror att det var en som jag inte kunde. Alla andra kunde jag i alla fall månaden på och dom flesta även datumet, han blev lite rädd för mig.


Jag orkar inte utmana någon, så dom som vill får göra det.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du berättar alltid om hur liiiite du äter och hur dåligt du mår seriöst tänk på barnen i afrika

2009-02-19 @ 20:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0