tidsfördriv

Stal den från Åke!

1. Första bilden i "mina bilder"
 - en gammal bild på min syster

2. Ett foto på dig själv


3. En vän du saknar
 - Julia! Som alltid kommer att vara speciell för mig, måste ses oftare nu gumman!

4. En tid du längtar tillbaka till
 - Högstadiet!
(Samuel, Jonathan, Oskar, Christer, Beatrice, Kristina, Christopher, Robin, Niklas, Alexander och Anton.
Vanja, Olov, Maja, Jag, Julia, Gabriell, Linn och Emelie.
Cicilia, Olle, Simon och Evelina.)

5. Den du senast du fick sms ifrån
 - Emma, som undrade var fan jag höll hus som vanligt =D

6. Den du senast skrev på msn med
 - gabban i think

7. Någon du önskar vore här
 -Simon, vila i frid!

8. En killkompis
 Olle, såklart!

9. Den du känt längst 
 -wickan har jag känt sen alltid

10. Någon du saknar
 - Maja saknar jag

11. Någon som har gjort dig lycklig
 - Johan gjorde mig lycklig

12. Sista bilden i "mottagna filer"
 - en urgammal bild på mig själv i camen som nån visst hade printat och nyligen skickat till mig


Kommentarer
Postat av: maja

i miss u 2 mallan <3

2009-02-10 @ 11:02:46
URL: http://hejmajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0