today

Idag så har vi klippt i salongen nästan hela dagen och det är välbehövligt eftersom att vi ligger långt efter alla andra ettor som går frisör runt om i sverige. Men efter rasten på eftermiddagen hade vi en lek eller nåt och sen en redovisning från förra veckan. Sen fick vi ett arbete som vi också ska göra.

Idag fick vi även ett papper om val till nästa år på kurser ocksåvidare, jag vet inte vad jag ska taaaaa! Jag vill hinna läsa både matte B & C nästa år för att göra D i trean, sen vill jag också välja historia. Psykologi skulle vara kul att gå men känner mig samtidigt tvungen att läsa engelska B ... åh, jag vet inte vad jag ska välja men det löser sig väl, idrott är då helt bortkopplat för jag vill kunna läsa vidare ifall jag kommer på att jag inte vill bli frisör eller ifall jag kommer att få skador som är mycket rimligt att jag kommer få. Plus att jag vet att jag inte är den som gillar att plugga och det har gått lite dåligt för mig när jag började gymnasiet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0