Tagga, tagga, tagga!

I helgen så ska då jag hem som vanligt, men blir ingen vanlig helg ! Jacki ska hem till sig och Matilda ska till Rasmus. Sen har Hanna, Fanny, Sarah, Moa, Hanna, Alex och kanske Moa bokat en stuga så dom kommer att vara där. Fredag ska jag väl hem lite och sen vara med tjejerna, kanske mys i backen eller nåt liknande. Lördag så skulle folk åka i backen men jag åker ju inte så jag ska väl umgås med Moa eller nåt sånt roligt, grilla kanske :) Sen har vi hyrt badhuset och ska äta pizza och förfesta där =D
Sen så gör vi oss klara och sen bär det av till någon annan fest, får se var den blir.. men kommer bli jätte mysigt i alla fall! Drickat är fixat så nu är det bara att TAGGA!


Malå, där jag kommer ifrån!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-18 @ 22:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0