så jävla less

Sjuk igen, åhhh! Jag blir fan galen nu har jag feber och huvudet värker mer än någonsin, det gör ont vad som än nuddar huden och jag kallsvättas som ett as.
Jag börjar undra vad som är fel på mig - för jag är sjuk hela tiden - samtidigt som att jag inte ser ut som förr. Jag har blivit på tok mycket smalare än vad jag var bara för ett tag sen. Det konstiga är ju att jag mår ju bra och deppar inte över huvudtaget och jag tvekar inte till mat och godsaker. Men när jag tittar mig själv i spegeln eller ställer mig på vågen så har en alldeles för stor förändring skett, jag vill inte bli smalare för jag tycker att jag var rätt lagom.
Men, vad ska jag göra åt saken jag blir bara allmänt rädd för mig själv och det blir absolut inte bättre när folk påpekar det. Någon har sagt "du har gått ner i vikt" som om det vore nåt postivt, men dom flesta påpekar det med "ät människa", "fy fan vad smal du har blivit" eller "dina kläder har ju blivit för stora". 
Jag har inte så bra självförtroende i allt och behöver därför inte få veta vad alla tycker om mig, jag vill inte ha xs på kläder, jag vill inte se ut som jag gör - ingen är väl helt nöjd. Men jag mår inte bättre av allt klagomål, verkligen inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0