rubrik..

Igår kväll så hade vi roligt må jag säga, men blev inte lika roligt för mig eftersom att jag kände mig lite sjuk och kunde inte "ta i" som alla andra. Men det funka ändå!
I alla fall så när jag for hem erbjöd sig hanna och ewe att gå med mig en bit och jag har nog inte skrattat så mycket på länge känns det som. För gullewe föll ungefär hundra gånger och ni vet ju att skadeglädje är den ända sanna glädjen! Hahah!
Men när vi skilldes åt hoppade jag upp på cykeln och efter ett tag upptäckte jag att jag tappat min telefon så jag lämnade cykeln och började gå tillbaka men såg den inte på vägen så jag hade rätt tur att kanske 30meter från cykeln råkade jag kliva på mobilen och upptäckte den! =D Nådans kallt var det då ute i alla fall och när jag kom hem så var jag väl uppe en timme eller så innan jag gick i säng.
Nu ska jag fortsätta att göra mig klar och sen fara på skolan ! :)

Ni får ingen bild för datorn laggar som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0