malåcity

Ja, nu är jag i Malå igen och har varit det ett tag men pappa skjutsade mina kära kampares väskor till stugan så jag stannade och umgicks med dom ett tag :)
Nu väntar jag på att maten ska bli klar och sen så ska jag väl gå om hos mamma, hämta några saker och lämna pressenten som jag har köpt till Anton från mamma. 18år idag kusin! Grattisgrattis!
Ikväll blir det väl att fara förbi Simon kanske och sen så ska jag väl vara med tjejerna tror jag och då får vi väl se vad som händer helt enkelt. =D

Hahaha, snör in en gammal bild på jag och Julia från i 8'an när vi dansade till Tomas Dileva!
Jag saknar den tiden riktigt mycket, men det kommer nya tider och jag släpper inte dig Julia.
Always together, never apart. Maybe by distance but never in heart!
Jag älskar dig!


Men nu ska jag äta, hejs!

Kommentarer
Postat av: julia

meen sötmalin! :)

hahaha, jag gillar bilden med våra ben som ser astjocka ut! mmh, tasty! ;)

Ses snart hoppas jag? :)

älskar dig alltid

puss

2009-02-24 @ 19:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0