lovet har tagit sin början

Igår så smet jag och Jacki iväg lite tidigare från skolan för att hinna gå på stan så vi lämnade av väskorna på busstationen och gick sen på stan en sväng!
Sen tog vi bussen, tillsammans med matilda, iväg mot Malå. Väl framme lekte jag med mina små systrar och senare på kvällen ringde Marre och informerade om att hon var i Malå så jag tog mig ner till Macke och där bjöd dom mig på cider. Drack tre stycken varav två 7,0 och då ska jag inte bli full, eller jag skulle då inte bli det i vanliga fall och det slutade med att jag var tvunget att spy. Men eftersom att Petter inte tillät mig att göra det utan la mig på golvet och sa bara sluta vad töntig du är så kom spyan på golvet. Och inte nog med det, det kom på matttan och på Petter också, förlåt Patrik och Petter för den grejen. Inte meningen!
Så patrik tvättade håret på mig över badkaret, för mitt hår var i stortsätt bara spy så med en ordentlig fyllehicka skjutsade Patrik hem mig och idag mår jag inte så bra men.. nu ska jag dra ner till Macke för att se hur han och Maria mår idag, om dom är lika bakis som mig.. men det vet jag ju redan att Marre är i alla fall, nu ska jag slita med henne ut :)

Puss, bilder kommer väl sen någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0